Search

Stories From The City

Posted on Monday 2 February 2015
Photos: Jey Wild
I'm wearing:
Cardigan/ sweter: Anja Rubik for Mohito
Dress/ sukienka: Zara
Bag/ torebka: Zara
Shoes/ buty: Adidas Superstar
Make-up:
Eye shadows/ cienie: Bourjois
Lipstick/ szminka: MAC Creme Cup
Nails/ lakier: Astor Quick'n Go
Eye contacts/ soczewki kolorowe: Optykrozmus.pl

Znowu przepadłam na kilka dni, ale wracam na dobre do regularnego blogowania, słowo! :) Dzisiaj była piękna słoneczna pogoda, więc miałam doskonałą okazję aby wyskoczyć i przetestować moje nowe  Adidasy Superstar, dla których straciłam głowę. Prawdopodobnie przez najbliższe pół roku nie zobaczycie na moich nogach niczego innego.. ;) Ok, może nie do tego stopnia, ale niestety Superstary pasują (a przynajmniej tak mi się wydaje) do wszystkiego, co mam w szafie! Tak czy inaczej szybko się z nimi nie rozstanę, chyba że dla innej wersji klorystycznej. Z nowości w zestawie również ciepła wełniana sukienka, którą upolowałam zupełnie przypadkiem na ostatniej wyprzedaży w Zarze, i długi sweter z kolekcji Anji Rubik dla Mohito. Mam nadzieję, że ten prosty look trafia w Wasze gusta, a jeśli nie, zawsze możecie dać znać jakie stylizacje najbardziej lubicie oglądać na blogu! :) Ściskam i zapraszam na nowy wpis już wkrótce!


« Newer Post Older Post »

48 comments

  1. You look gorgeous <3

    >> http://www.jadorefashionlove.com/2015/02/mecrea-diaries-vol-i-street-vibes.html

    ReplyDelete
  2. All of these are really great! My favorites are the first and the last look!
    ♥♥♥
    Leezeer
    aliexpress coupon 2015
    snapmade coupons

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia, wyglądasz super !!!

    ReplyDelete
  4. Napisz prosze czy farbujesz wlosy sama czy u fryzjera i jaki to kolor i farba? Dziekuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Farbuję włosy sama, ostatnio rozjaśniałam farbą Syoss Lighteners 13-0 plus używam fioletowego szamponu do niwelowania żółtego odcienia :)

      Delete
    2. Super, dziekuje bardzo :)

      Delete
  5. Piękna sesja i super buty !!!

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię takie zestawy jednak ja potrafię tylko funkcjonować w butach na wysokim obcasie :-)

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię takie zestawy jednak ja potrafię tylko funkcjonować w butach na wysokim obcasie :-)

    ReplyDelete
  8. You look so adorable in that dress! Like it was made for you from the first moment ^_^. And combination with Adi sneakers is perfect!
    Happy Monday, Meri,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  9. Swietny sweterek, a w polaczeniu z ta sukienka, rewelacja!

    ReplyDelete
  10. Niesamowicie podoba mi się ta sukienka!

    ReplyDelete
  11. Jak wysoka jesteś? Zawsze mam problem z długościami midi, ponieważ myślę, że mnie skracają i nie pasują do mnie (mam 166 cm). Jednak sukienki/spódnice tej długości niezwykle mi się podobają, ale zazwyczaj tylko na wieszakach..

    ReplyDelete
  12. Super sukienka !!! Masz idealną figurę do tego typu sukienek,tylko pozazdrościć<3 pięknie Kochana buziaki :* :* :*

    ReplyDelete
  13. Piękna stylizacja, masz super figurę Lubie takie połączenia a buty Mega !!!

    ReplyDelete
  14. buty ahhhh <3
    sama chyba na wiosnę je zakupię
    a i sukienka marzenie <3

    ReplyDelete
  15. Jaka szczuplutka!:) wyglądasz perefekcyjnie:)

    imveronique.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jestem pod wrażeniem tego setu, doskonale <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Mega stylizacja, wyglądasz bosko !!!

    ReplyDelete
  18. te zdjęcia są cudowne! Wyglądasz prześlicznie ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ale mi sie wszytsko podoba, sukienka, sweter buty, no czad! <3

    ReplyDelete
  20. Rewelacja! zwłaszcza to połączenie z Superstarami <3

    ReplyDelete
  21. Ja też marzę właśnie o takim pokoju <3
    Świetnie wyglądasz, super torebka Kochana :*

    ReplyDelete
  22. Rewelacyjnie! Buty nadają tego charakteru!! Też jestem zakochana w superstarach <3 Muszę sobie je sprawić :D

    ReplyDelete
  23. Cudownie wygladasz, a Twój kolor włosów jak zwykle mnie urzeka <3

    ReplyDelete
  24. Fajne zdjecia! slicznie wygladasz!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    ReplyDelete
  25. Jesteś cudowna, masz świetną figurę i piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  26. podobają mi się takie przerysowane fasony. Superstary idealnie komponują się z długą sukienką!

    ReplyDelete
  27. Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz. Jako, że jesteś doświadczoną blogerką i znasz się na rzeczy, czy mogłabym się Ciebie poradzić apropo nazwy mojego bloga? Jeśi tak, to gdzie mogłabym napisać? :)

    Pozdrowionka, Aga

    ReplyDelete
  28. jaki jest twój naturalny kolor włosów?

    ReplyDelete
  29. Masz piękny kolor włosów :)
    Buty bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  30. torebka i sweterek istna rewelacja :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super star kojarzą mi się z moją siostrą, smigała w nich w gimnazjum a do tego kolorowe sznurówki <3

    ReplyDelete